دبیر دومین جشنواره ملی ادبی معبرعشق در مرحله‌ نیمه‌نهایی داوری، بر ارتقای سطح کیفی آثار به نسبت سال گذشته تاکید کرد.

دبیر دومین جشنواره ملی ادبی معبرعشق در مرحله‌ نیمه‌نهایی داوری، بر ارتقای سطح کیفی آثار به نسبت سال گذشته تاکید کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی دومین کنگره ملی شهدای  غواص کیش، مریم اکبرپور از رسیدن ۶۸ داستان و ۱۵۷ شعر به مرحله‌ی نیمه‌نهایی داوری خبر داد و افزود: طبق نظر داوران جشنواره که از صاحب‌نظران حوزه‌های شعر و داستان در سطح ملی و بین‌المللی هستند، آثار دریافتی از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بوده و تعداد آثار با محوریت موضوع اصلی جشنواره _ شهدای غواص _ بالا است.

دبیر جشنواره ملی ادبی شهدای غواص همچنین به چاپ کتاب شعر و داستان، از آثار منتخب جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: سعی داریم در چاپ کتاب، نگاه دوسالانه داشته باشیم و آثار منتخب هر دو دوره‌ی جشنواره را منتشر نماییم.

اکبرپور از مشارکت‌ نویسندگان و شاعران از سراسر کشور ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: دبیرخانه‌ی جشنواره آثار متعددی را از شمال تا جنوب ایران و از سن نوجوان تا بزرگسال دریافت کرده است.

دبیر دومین جشنواره ملی ادبی شهدای غواص کیش، با بيان اينكه داوران بدون آن‌كه نام صاحبان‌آثار را بدانند، شعرها و داستان‌های جشنواره را داوری كرده‌اند، خاطرنشان کرد: با این‌که در فراخوان تاکید شده بود، درج هرگونه نام و حتی تخلص باعث حذف اثر می‌گردد، اما هیچ اثری به این دلیل ردصلاحیت نشد و تمامی موارد اینچنین در دبیرخانه اصلاح و به داوری ارسال شدند.

آئین اختتامیه‌ی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش، نوزدهم دی‌ماه با حضور برگزیدگان برتر هر رشته، نماینده‌ی داوران، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌ی معزز شهدا از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

جشنواره ها

Image
یادواره شهدای غـــواص علاوه بر گرامیداشت ایثارگری‌های درخورتحسین این شهیدان و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا یک جاذبه فرهنگی، ورزشی ایجاد نموده و فرصتی را برای معرفی توانمندی‌های ارزشمند جزیره کیش در زمینه میزبانی از رویدادهای بین المللی و ملی فراهم می‌نماید.

پوسترهای مرتبط :

poster.jpg

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت به دبیرخانه اولین یادواره شهدای غواص جزیره کیش تعلق دارد.

Template Design:Dima Group