دومین کنگره ملی شهدای غواص، با حضور جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین کشوری، لشکری، فرماندهان ویژه‌ی نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعت، خانواده‌‌های شهدای غواص و مدافع حرم در کیش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دومین کنگره ملی شهدای غواص، در آئین اختتامیه‌ این کنگره که صبح روز بیستم دی‌ماه در تالار شهر کیش برگزار شد، سردار محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجه‌الاسلام  بی‌نیاز امام جمعه کیش و بهرام عرب‌وند دبیر دومین کنگره ملی معبر عشق به سخنرانی پرداختند.
اجرای ترانه توسط غلامرضا صنعتگر، اجرای نمایش، مداحی حاج نادر جوادی، تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های کنگره و تجلیل از دبیران و روسای کمیته‌های کنگره از دیگر بخش‌های این برنامه بود که اجرای آن را سید کمال هاشم‌زاده به عهده داشت.

انتهای پیام/

جشنواره ها

Image
یادواره شهدای غـــواص علاوه بر گرامیداشت ایثارگری‌های درخورتحسین این شهیدان و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا یک جاذبه فرهنگی، ورزشی ایجاد نموده و فرصتی را برای معرفی توانمندی‌های ارزشمند جزیره کیش در زمینه میزبانی از رویدادهای بین المللی و ملی فراهم می‌نماید.

پوسترهای مرتبط :

p4.jpg

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت به دبیرخانه اولین یادواره شهدای غواص جزیره کیش تعلق دارد.

Template Design:Dima Group