در آئین اختتامیه‌ دومین کنگره ملی شهدای غواص در کیش، برگزیدگان جشنواره‌های ملی ادبی، تئاتر، پوستر، خوشنویسی و رسانه معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دومین کنگره ملی شهدای غواص، اسامی برگزیدگان جشنواره‌های ملی شهدای غواص بدین شرح است:
دومین جشنواره ملی رسانه:
در بخش گزارش، الناز عباسیان از همشهری آنلاین و مژگان محرابی از روزنامه همشهری به‌ترتیب حائز مقام برگزیده و شایسته تقدیر شدند.
در بخش یادداشت نیز، غلامرضا بنی ‌اسدی از شهرآرا نیوز و محمدجواد رنجبر از زائرنیوز مقام‌های برگزیده و شایسته‌تقدیر را به ترتیب از آن خود کردند.
دومین جشنواره ملی ادبی:
در بخش شعر، محمد زارعی از دلیجان، محسن کاویانی از قم و رضا نیکوکار از رشت، به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.
در بخش داستان نیز، وحید نوروزی‌فهیم از کیش، هدی حشمتیان از کرمانشاه و مصطفی توفیقی از مشهد مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
دومين جشنواره ملی پوستر:
مهدی جهان‌بخش از اصفهان، سعیده کوثری از تهران، امیر فرید از تبریز حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و ابولفضل بابایی اومالی مورد تقدیر ویژه هیئت داوران قرار گرفت.

نخستین جشنواره ملی تئاتر:
در بخش تئاتر خیابانی، "ننه‌زار" به کارگردانی شاهین سلطانی از تهران و "گزارش یک تابوت" به کارگردانی ابراهیم سرشوق از اصفهان، به ترتیب به عنوان برگزیده و شایسته‌تقدیر این بخش انتخاب شدند.
در بخش صحنه‌ای نیز، مقام‌های برگزیده و شایسته‌تقدیر به ترتیب به "ننه‌آقا" به کارگردانی محمد یزدی از تهران و "سال سی" به کارگردانی رزا ماندنی از اصفهان رسید.

نخستین جشنواره ملی خوشنویسی:
در بخش خوشنویسی، زهره رئیس‌الساداتی از مازندران و علی عابدینی از گیلان، حائز مقام‌های برگزیده و شایسته‌تقدیر شدند.
در بخش نقاشی‌خط نیز، مقام‌های برگزیده و شایسته‌تقدیر به‌ترتیب به نصیبه عزیززاده از کرج و هادی هنردوست از همدان رسید.

گفتنی است در آئین اختتامیه‌ی دومین کنگره ملی شهدای غواص در کیش، به نفرات برتر تمام جشنواره‌ها، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره اهدا شد.
جوایز نقدی برگزیدگان نیز به حساب اعلامی از سوی آنان واریز خواهد شد.بیانیه‌ی دبیر نخستین جشنواره ملی خوشنویسی شهدای غواص

 

جشنواره ملی خوشنویسی معبر عشق امسال برای نخستین‌بار در آیین برگزاری جشنواره‌های دومین کنگره ملی شهدای غواص قرار گرفت.

انتهای پیام/

جشنواره ها

Image
یادواره شهدای غـــواص علاوه بر گرامیداشت ایثارگری‌های درخورتحسین این شهیدان و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا یک جاذبه فرهنگی، ورزشی ایجاد نموده و فرصتی را برای معرفی توانمندی‌های ارزشمند جزیره کیش در زمینه میزبانی از رویدادهای بین المللی و ملی فراهم می‌نماید.

پوسترهای مرتبط :

p6.jpg

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت به دبیرخانه اولین یادواره شهدای غواص جزیره کیش تعلق دارد.

Template Design:Dima Group